Vašim cílem je, aby si štamgast kartu stáhlo co nejvíce zákazníků. Tím získáte přímou cestu do jejich telefonů pro uveřejňování nabídek a cílené reklamy.
V první řadě je důležité, aby se o nabídce štamgast karet vůbec dověděli:
- z plakátů a letáků
- od vašich kolegů v provozu
- z webových stránek, profilů na sociálních sítí a pod.
Možností je mnoho a ideální je jejich kombinace. Pojďme si je rozebrat postupně.
Fyzické kanály
Tištěná reklama v provozovně
Propagace v obchodě bude s největší pravděpodobností probíhat prostřednictvím QR kódu na nějakém typu tiskové reklamy, plakátu nebo stojánku na stůl. Tato reklama by měla zdůrazňovat vaši nabídku a měla by být umístěna dobře na očích. Tím bude nabídka pro zákazníky nejrelevantnější.
Pár tipů pro nabídku v provozovně:
- Umístěte propagační tiskoviny po celém obchodě a do blízkosti předmětů, které jsou relevantní pro vaši nabídku.
- Použijte QR kód, pro snadné naskenování telefonem a přidání do mobilní peněženky.
- Nezapomeňte uvést taky URL adresu (pokud někdo neumí skenovat QR kódy).
- Jasná výzva k akci – „Zaregistrujte se a stáhněte si vaši štamgast kartu do své mobilní peněženky“
- Naučte své kolegy, jak se přidává a používá štamgast karta v mobilní peněžence iOS i Android.
QR kód na účtence
QR kód na účtence je dalším jednoduchým kontaktním místem. Přilákejte své zákazníky k další návštěvě. Ujistěte se, že vaši kolegové upozorní na nabídku na účtence a povzbudí zákazníka, aby si stáhnul štamgast kartu do své mobilní peněženky.
Vaši kolegové v provozu
Jedním z nejdůležitějších kroků, které musíte podniknout, je vyškolit své kolegy. Měli by vyzývat každého zákazníka, se kterým přicházejí do styku, aby si štamgast kartu stáhnul. Také by měli být schopni odpovědět na jakoukoli otázku o nabídce. Zapojení zaměstnanců je jedním z nejúčinnějších propagačních nástrojů, které můžete použít.
Osvědčené postupy:
- Ujistěte se, že jsou všichni kolegové dobře vyškoleni v tom, jak se používají mobilní peněženky, jak se zaregistrovat a stáhnout štamgast kartu do mobilních peněženek na iOS a Android.
- Každému zákazníkovi by měli sdělit, že mohou do své mobilní peněženky přidat vaši štamgast kartu.
- Každý by také měl být schopen vysvětlit jasné výhody této nabídky.
Wifi pro zákazníky
Také vaši Wifi v obchodě lze využít na propagaci. Můžete si ji nastavit tak, aby automaticky přivedla každého, kdo se do ní přihlásí, na domovskou stránku vašeho webu. Umístěte na svůj web vyskakovací nabídku pro stažení štamgast karty, čímž vaši nabídku uvidí nejvíce zákazníků.
Doporučené postupy pro Wifi reklamu:
- Naveďte zákazníky na vaši Wifi síť.
- Jasně vyzvěte k akci, například „Stáhněte si štamgast kartu“.
- Vyjmenujte výhody, proč by si ji měli stáhnout – je třeba je motivovat.
- Vytvořte poutavý obrázek, který může zahrnovat nabídku nebo obrázek štamgast karty.
QR kód na štamgast kartě
Každá štamgast karta obsahuje QR kód, díky kterému se můžou registrovat další zákazníci. Stačí, když tento kód naskenuje svým fotoaparátem v telefonu a může se rovnou registrovat a stáhnout svou štamgast kartu.
Online kanály
Vaše webová stránka
Jedním z nejjednodušších způsobů, jak propagovat štamgast karty, je přidání upoutávky na domovskou stránku vašeho webu. Přidejte tlačítko „Přidat do peněženky“ nebo QR kód, aby mohl každý návštěvník webu snadno a rychle získat vaši štamgast kartu do své mobilní peněženky.
Pár tipů pro propagaci na webu:
- Ujistěte se, že je nabídka snadno dostupná. Můžete použít i vyskakovací okno.
- Nezapomeňte pojmenovat tlačítko pro stažení dostatečně návodně, například „Chci svoji štamgast kartu“.
- Vyjmenujte výhody, které jim štamgast karta od vás přinese.
- Pomůže i poutavý obrázek s nabízenou výhodou, nebo obrázek štamgast karty.
- Přidejte URL adresu i QR kód, aby si kartu mohl stáhnout jak zákazník při surfování na mobilu, tak i při shlédnutí nabídky na obrazovce svého PC.
Sociální sítě
Upozorněte na nabídku štamgast karet i přes sociální sítě – ať už standardním příspěvkem, placenou reklamou, nebo sdílením video-příběhu s použitím karty.